13:46

254. NeoNail - Lakier do paznokci (S668)

Jakiś czas temu na spotkaniu blogerek w Chełmie otrzymałam paczuszkę od nieznanej mi firmy NeoNail. Szkoda, że nie mam zdjęć tej paczuszki, bo wyglądała prześlicznie, ale musicie mi uwierzyć na słowo :) W środku znajdował się między innymi lakier do paznokci. Dla mnie ten kolor lakieru to mieszanka fioletu, niebieskiego i szarości.




A teraz kilka słów o samym lakierze :)

- Pędzelek bardzo wygodny, dobrze się nim maluje, standardowych rozmiarów.

- Odpowiednia konsystencja, lakier nie jest ani za rzadki, ani za gęsty. Sam profiluje się na paznokciu i równomiernie się rozprowadza.

- Na paznokciach mam dwie warstwy, ale już jedna warstwa wystarczy do ładnego krycia. Ja nakładam drugą dla wzmocnienia koloru i przedłużenia trwałości lakieru.

- Jedna warstwa schnie bardzo szybko, dwie troszkę dłużej, ale nie jest to szczególnie uciążliwe.

- Trwałość tego lakieru to 4-5 dni. Po 5 dniach starte końcówki zaczynają być bardziej widoczne.

Cena: obecnie 9.50 zł / 15 ml
Dostępność: TUTAJ

A tutaj jedna malutka naklejka z NeoNail dla wielbicielek minimalizmu : D Więcej naklejek pokażę Wam w innym poście ;)


38 komentarzy:

  1. bardzo ładny kolor :) i niezła trwałość z tego co piszesz, czasem droższe lakiery trzymają dwa dni

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor ;) ważne, że jest tak trwały, bo to jedna z najistotniejszych cech jaką powinien posiadać lakier ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Romantyczny, delikatny, trochę nostalgiczny :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam właśnie zniżek na zakupy w neonail. Może ma, któraś z Was jakieś info gdzie można je dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nic na ten temat, ale jak uda Ci się coś znaleźć to daj znać :)

      Usuń
    2. Rozumiem, że też byłabyś zainteresowana? :)

      Usuń
    3. Oczywiście :D Mają śliczne kolorki lakierów i z chęcią przygarnęłabym jeszcze kilka :)

      Usuń
    4. Wiem, że mieli 2 września "noc zakupów" i dawali 20% zniżki na wszystko, ale oczywiście przegapiłam ;/

      Usuń
    5. Na stoiskach są zniżki do godz. 12:00 codziennie -10%, dla stałych klientów, ale też na stoiskach -5% zawsze i na wszystko :)

      Usuń
  5. Pięknie się prezentuje na paznokciach! I te kwiatku cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :) Taki idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podoba mi się ten kolorek ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie --> http://blogujaca-para.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo, że nie przepadam za niebieskościami na paznokciach, ten kolor wyjątkowo mi się podoba :)
    I jeszcze to ładne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny odcień, taki niespotykany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny jest ;) mega del;ikatny ale fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię niebieskich paznokci, ale ten kolor jest bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kolor, jak na niebieski bardzo subtelny, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorek fajny, mi sie trafila blyszczaca zielen :) bardzo szybko schnie

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny kolorek Ci się trafił :) i uroczo prezentuje się z naklejką
    mi wpadł jakiś paskudny bordowy czy ciemnofioletowy i nawet nie mam ochoty go testować :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kolory, jak ten! Są takie delikatne i kobiece :)
    Naklejka też niczego sobie, fajnie ożywia cały mani.

    OdpowiedzUsuń
  16. już dawno nie widziałam tak cudownego koloru! no piękny :) taki delikatny, a jednak się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczny pastel, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny przygaszony kolorek...a firmy i ja nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor :) A kwiatuszki dodają uroku całemu mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolor ci się trafił;)Ja dostałam pudrowy róż ale do uzyskania koloru takiego jak w buteleczce potrzeba aż 3 warstw a to nie na moje nerwy ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kolorek a z tą naklejką wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie te naklejki :) fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny kolorek, mnie również się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się kolor :) I dodane kwiatuszki wyglądają uroczo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. przygaszony błękit ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękny kolor tego lakieru *_*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Copyright © 2016 Kobiecy świat kosmetyków , Blogger